вторник, 3 декември 2013 г.

Иво Илиев: очакванията ми за 2014г. е да се появят Facebook SEO-та, които ще се занимават със Social Engine Optimization в социалката!

Иво Илиев (Снимка: Томислав Савов)
Днес в блога съм поканил един много специален човек, който има тежест в дигиталния маркетинг, затова едва ли има човек, който да не го знае. Сетихте ли се, вече? :) Да, точно така. Представям ви Иво Илиев! Вижте неговата гледна точка. 

Здравей Иво, добре дошъл в блога! Разкажи малко за себе си. С какво се занимаваш и какво ти доставя удоволствие?

Занимавам се с дигитален маркетинг – това е моя професия, хоби и удоволствие от години насам. В моите агенции с колегите работим по дигитални маркетингови кампании за страната и чужбина. Това е динамична и интересна професия през повечето време, в което е и нейния чар според мен.

Кой рекламен метод използваш най-често и получаваш ли възвращаемостта на инвестициите?

Търся начини да се съчетаят онлайн и офлайн маркетингови инициативи по интересен и иновативен начин, за да има възвращаемост не само като монетизация, но и като внимание от целевата аудитория.

Кои рекламни методи ще станат тенденция през 2014г. и ще се използват активно от потребителите, според теб?

Според мен от няколко години насам основните тенденции и дигитални средства са сравнително ясно и няма кой знае какви изненади. Очакванията ми за 2014г. е да се появят Facebook SEO-та, които ще се занимават със Social Engine Optimization в социалката. Също така рекламните формати онлайн ще продължат да търпят сериозно развитие. Надявам се у нас да видим повече сайтове с responsive дизайн и по-голямо насочване освен към desktop решенията, и към mobile пазара.

Има ли реклама, която да е привлякла вниманието ти наскоро?

Постоянно има такива реклами. Последно ми допадна тази на VOLVOс Ван Дам – стана много вирусна в Интернет.

Мислиш ли, че трябва да се въведе нова система за реклама на пазара, понеже, вече познатите схеми не действат толкова много върху обикновените потребители, както преди?

Не. Рекламата и маркетинга са базирани на много икономически, исторически, психологически и др. фактори, които нямат съществени промени във времето. Затова смятам, че доста стандартни решения не бива да се игнорират – те работят и ще работят именно, защото са някакъв стандарт и са познати. Разбира се винаги трябва да има иновативни подходи и се радвам, че такива не липсват. Важното е подходите да са измерими относно търсените ползи. Интернет технологиите имат това предимство в момента.

Какъв съвет ще дадеш на хората, които искат да следват твоя път, в същото време и на читателите на този блог?

Пожелавам им, преди всичко, да са живи и здрави. Да потърсят своя път и да правят това, което наистина харесват. Най-пагубното е един човек да не харесва работата си – тогава я работи неефективно и по принуда. Не позволявайте дадени обстоятелства да Ви принудят да работите нещо, което не Ви удовлетворява. Маркетинга и рекламата са динамични професии, и който избере да ги практикува му пожелавам най-искрен успех и щастие от работата!

Иво, благодаря ти, че прие да си гост в блога ми и затова, че си сподели мнението с мен и читателите на този блог. Аз също ти желая успех в кариерата и личния живот!

Ако харесвате това, което четете в блога, може да се абонирате за нови статии. Едно споделяне в соц. мрежи също е добре дошло. :)

Вижте още:


IdeaPad Y510p от PCStore.bg - 468x60

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ShareThis

Prestigio MultiPad Quantum от PCStore.bg
Yandex.Metrica
Copyright © Multi Reklama - Блог за онлайн и офлайн реклама | Главен автор: +AdnanRasim