Той не само изкарва сайтовете на 1-во място в Google, а и работи това, което харесва и дава всичко от себе си за да постигне максимални резултати. Той е един от специалнистите в SEO бранша. Представям ви Николай Галинов.
Здравей Ники, добре дошъл в блога. Разкажи малко за себе си. С какво се занимаваш и какво ти доставя удоволствие?
Здравейте. Казвам се Николай Галинов и съм на 23 години. Занимавам се със SEO от няколко години и работя като SEO мениджър в Optimization.bg. Моята работа ми доставя огромно удоволствие. Всеки ден е истинско удовлетворение да проверяваш позициите на сайтовете по който работиш и да видиш, че те се издигат все по-нагоре в Google. В момента съм и сътрудник в агенция за недвижими имоти Tanita.bg и поддържам SEO блог – Galinov.com.
Кой рекламен метод използваш най-често и получаваш ли възвращаемостта на инвестициите?
SEO, естествено. В него инвестицията винаги се възвръща, а и хубавото е, че има по-дълготрайно действие в сравнение с другите реклами. В Optimization.bg винаги търсим новото, за да сме по-ефективни в нашата работа. В края на миналата година адаптирахме SEO Checklist на български език, с който хората могат да извършват самостоятелни одити на сайт. Тази година адаптираме още един инструмент за българския пазар – Prodvigator.bg, който очакваме да е изключително полезен за маркетолози, копирайтъри, PPC и SEO специалисти.
Кои рекламни методи ще са тенденция през 2014г. и ще се използват активно от потребителите, според теб?
Очаквам през 2014 да имаме още по-голямо развитие на социалните мрежи като рекламен канал. Мисля, че 2014 ще е година на видеомаркетинга и мобилния маркетинг в социалните мрежи. Неслучайно напоследък толкова много се говори и за платформата Vine. Разбира се не трябва и да отписваме SEO, защото това е един сигурен и стабилен метод за успех на всеки един сайт и съответно бизнес. Хората влизат в Гугъл, за да купуват!
Има ли реклама, която да е привлякло вниманието ти наскоро?
Наскоро вниманието ми беше привлечено от реклама на Лада от 80-те години на миналия век, където автомобилите бяха сравнявани с диви животни. Разбира се благодарение на Интернет и социалните мрежи тази реклама достигна до мен.
Мислиш ли, че трябва да се въведе нова система за реклама на пазара?
В момента не мога да се сетя каква би могла да е тази нова система, но определено трябва телевизионните рекламите да не бъдат толкова повърхностни, глупави и направени без никаква идея. Това е неуважение към телевизионния зрител, който рекламодателите искат да превърнат в лоялен клиент. Първото впечатление в сблъсъка ни с даден продукт е много важно, затова трябва да се мисли как се представя всеки нов продукт на пазара.
Какъв съвет ще дадеш на хората, които искат да следват твоя път, в същото време и на читателите на този блог?
Нека много да четат и да не се страхуват практически да прилагат своите знания. Експериментирайте и просперирайте. :)
Няма коментари:
Публикуване на коментар