Дами и господа, представям ви Любомир Любомиров. Има какво да научите от този голям опит! :)
Разкажи малко за себе си. С какво се занимаваш и какво ти доставя удоволствие?
![]() |
Любомир Любомиров |
Здравейте , казвам се Любомир Любомиров и съм копирайтър вече повече от десет години. Аз съм един от тези, които ви карат да казвате: „ама че тъпа реклама. Кой ли празноглавец може да измисли толкова глупав текст“. Приятно ми е, като нищо може са съм бил причината да забележите някой слоган или радио спот. Иначе се съм правил най-различни неща докато се убедя съвсем, че обожавам да пиша. В момента съм Копирайтър в Рокет Студио – едно страхотно място, пълно с луди и креативни хора.
Кой рекламен метод използваш най-често и получаваш ли възвращаемостта на инвестициите?
Не знам дали проучването преди всяка поръчка може да се нарече рекламен метод, но обикновено много внимателно се приготвям преди всеки текст. След като го напиша го „пускам“ на тестовата група за мнение. Така е ясно, че много трудно може да се появи контент, който е далече от потребителите. А нали това е смисъла на една реклама – да говори на езика на клиента.
Винаги имам възвращаемост, защото за мен резултатът не всякога е финансов. Когато видиш търсената емоция у хората, понякога е напълно достатъчно.
Кои рекламни методи ще са тенденция през 2014г. и ще се използват активно от потребителите, според теб?
Миналата година Google обявиха 2013 за година на съдържанието. И в това няма нищо чудно. Очаквам тази да бъде годината на авторите и брандовете да дават възможност на самите потребители да създават съдържание в профилите на любимите си марки. Социалните мрежи всъщност все повече провокират подобни „диалози“ и резултатът е твърде интересен. Оказва се, че хората обичат да говорят за марките. Прогнозата е това да продължи.
Има ли реклама, която да е привлякла вниманието ти наскоро?
Всъщност има. Тя е дълга точно 60 секунди, но в тази една минута се казва и показва страшно много. Рекламата е на асоциация, занимаваща се с насилието над деца. Сюжетът е семпъл и показва как родител и дете вървят или са поставени в различни ситуации. Детето имитира поведението на своя баща/майка. Разбира се, посланието е силно: „Децата правят това, което виждат в семейството“. Може да е нищо особено, но за мен има всичко- емоция, призив и много, много креативност. Поздравления за копирайтъра на рекламната агенция!
Мислиш ли, че трябва да се въведе нова система за реклама на пазара?
Да, трябва да се въведе сравнителната реклама. Няма нищо лошо да се каже, че продуктът Х е по-добър от продукта У. Потребителите не са чак толкова първосигнални, колкото ги изкарваме. Те могат реално да оценят достойнствата на определен продукт. А и подобна промяна ще бъде ново предизвикателство за създаването на съдържание.
Какъв съвет ще дадеш на хората, които искат да следват твоя път, в същото време и на читателите на този блог?
Съветът е много, много прост – правете това, което наистина обичате. Компромиси с работно време, заплата или месторабота рано или късно ще ви навредят. А всяка дейност, в която има и частица любов, винаги ще бъде оценена от потребителите. Правете каквото обичате и обичайте това, което правите. Останалото е част от пейзажа.
Любо, благодаря ти, че прие поканата за интервю. Аз и читателите на този блог ти пожелаваме още професионални успехи и всичко най-хубаво.
Няма коментари:
Публикуване на коментар