Основната цел на една рекламна кампания е да привлече клиенти, популяризиране на дадена марка/продукт с цел генериране на повече продажби. Агенцията "Ogilvy 12 th Floor" определено са се справили с новата креативна рекламна кампания на British Airways.
Тя включва на пръв поглед един елементарен билборд, до момента, в който няма полет. Когато самолет на British Airways минава над билборда и местността, на билборда се появява едно дете и тичайки посочва самолета с пръст, а веднага след него се изписва името на полета и самолета.
"Това става, благодарение на наблюдателните устройства, които монтирахме около местността. Вярваме, че тази кампания ще е успешна и ще привлече вниманието на клиентите" коментират от Ogilvy 12 th Floor.
Какво мислите вие? Споделете в коментарите.
Няма коментари:
Публикуване на коментар